MÜŞTERİ VE OPERASYON YÖNETİMİ’NDE YENİ DÖNEM: ANIL ÖZALP İLE RÖPORTAJ

Aramıza hoş geldiniz Anıl Bey. Öncelikle biraz kendinizi tanıtabilir misiniz?

Merhabalar, aslen Makine Mühendisliği mezunuyum. Sayısal bir fakülteden mezun olduktan sonra, Sosyal Bilimler alanında yüksek lisans yaparak kendimi disiplinler arası bir gelişime yönlendirdim. Start-up ruhunu kaybetmeden profesyonelleşen firmalardaki çalışma ortamını, sürekli gelişim yolculuğunu ve kendi emeklerimin o yolculuktaki etkilerini görmekten büyük keyif alıyorum.

İş dışında farklı ilgi alanlarım var. Şiir ve edebiyatla aktif olarak ilgileniyorum. “Masaf-ı Hayat” adında yayımlanmış bir şiir kitabım ve buradan kesitler paylaştığım bir Instagram (@masafihayat) sayfam var. Felsefe, özel ilgi alanım. Felsefe, psikoloji ve sosyoloji kitapları okumayı seviyorum. İnsan zihninin kıvrımlarında dolaşırken zamanın nasıl geçtiğini fark etmiyorum. Evli ve iki erkek çocuk babasıyım.

Servis365 ailesine katılmadan önce hangi sektörlerde ve pozisyonlarda görev aldınız ve Tesis Yönetimi sektörü ile nasıl tanıştınız?

İlk iş tecrübem tesis yönetimi sektöründe ve Servis365 bünyesinde oldu. Sonrasında operasyon ve süreç geliştirme alanlarında sırasıyla LC WAIKIKI, Hepsiburada ve FLO Mağazacılık firmalarında çalıştım. Şimdi ise tekrar aşina olduğum firmaya ve sektöre dönüp tecrübelerimi paylaşmaktan mutluluk duyuyorum.

Müşteri Yönetim ve Süreç Geliştirme Direktörü olarak öncelikli hedefleriniz nelerdir?

Öncelikle operasyonel verimlilik bakış açısıyla süreçlerimizi yalın hale getirerek hızlı ve kaliteli hizmetimizi daha ileriye taşımak istiyoruz. İç süreçlerimizin ve dış yüklenicilerimizle olan süreçlerin uçtan uca dijitalleşmesini sağlamak da hedeflerimiz arasında.

Servis365’in müşteri memnuniyetini artırmak için ne gibi stratejiler planlıyorsunuz?

Öncelikle müşterilerimizle olan güven ilişkimizi ileri boyutlara taşımak için müşterilerimizden bir adım önde süreçleri takip ederek onlar adına risk yönetimini ele almayı planlıyoruz. Müşterilerimize en doğru teknik bilgiyi hızlı, sade ve anlık dijital olarak iletmeyi ve onların SRV365 sistemimiz üzerinden ihtiyaç duydukları tüm raporlara ulaşabilmelerini, süreçlerini kolayca yönetip zaman kazanmalarını sağlamayı hedefliyoruz. Şirket içi teknik ve kişisel gelişim eğitimleriyle ekibimizin yetkinliklerini daha da üst düzeye çıkararak çalışan bağlılığı oluşturmayı amaçlıyoruz. Ayrıca yüklenici firmalarımızla olan süreçleri dijitalleştirip uçtan uca dijital bir süreç takip sistemi kurmayı planlıyoruz.

Süreç geliştirme konusunda ekibinizle birlikte hangi yenilikleri getirmeyi hedefliyorsunuz?

Organizasyonel yapımızı daha çevik bir hale getirip, operasyonel süreçlerde zaman kaybı yaşatan noktaları tespit ederek yeni süreç kurguları oluşturuyoruz. Süreç akışlarımızı standart hale getirip Türkiye’nin her noktasında aynı hizmet kalitesini sunuyoruz. SRV365 üzerinde yaptığımız ve devam eden geliştirmelerle hem hızlı ve detaylı anlık raporlar alıyor hem de müşterilerimize operasyonel metrikleri bir sunum halinde gösterebiliyoruz.