Servis365 olarak her zaman çözüm odaklı, yenilikçilik, kalite, dürüstlük, iş birliği ve gelişime açıklık gibi temel değerlerimizi somutlaştırmaya hazır yetenekli ve enerjik bir ekip arıyoruz. 6 operasyon merkezine yayılmış tekniker süpervizör kadromuz ve denetimindeki onaylı çözüm ortaklarımız ile Türkiye genelinde hizmet sağlıyoruz. 81 ilde, 200’den fazla çözüm ortağı ve 3.000’den fazla hizmet noktasıyla büyüyoruz. 

Siz de sektörün öncüsü olan ve her zaman en iyiyi hedefleyen ekibimizin bir parçası olmak ister misiniz?

Açık Pozisyonlarımız

Şu anda açık olan pozisyonlarımızı inceleyerek, uzmanlığınıza ve ilgi alanlarınıza uygun bir kariyer fırsatı bulabilirsiniz.

Servis365 Tesis Yönetimi A.Ş., zincir mağazalar, ofisler, depolar, eğitim ve sağlık kampüsleri, idari binalar ve endüstriyel tesisler için tesis yönetimi hizmetleri sunan, genel merkezi İstanbul Başakşehir’de olmak üzere Ankara, İzmir, Bursa, Mersin ve Antalya merkezlerinde bölge ekipleri bulunan bir Mimar Holding kuruluşudur.

Çok noktalı tesislerde kaliteli, hızlı ve kapsamlı teknik destek sağlamak amacı ile 10 yılı aşkın süredir sektörünün lider firması olarak hizmet sunan firmamızın İstanbul Başakşehir’de yer alan genel merkezinde Satış ve İş Geliştirme Departmanında görev almak üzere “Satış Destek Uzman Yardımcısı” arıyoruz.

ARANAN NİTELİKLER

· Üniversitelerin ilgili alanlarından en az ön lisans mezunu,

· Müşteri ilişkileri, tele satış, outbound, satış operasyonları, satış destek alanlarında en az 3 yıl deneyimi olan,

· İyi seviyede MS Office programlarının kullanım bilgisine sahip,

· Dinamik, yenilikçi ve hızlı gelişen organizasyonumuzun temposuna ayak uydurabilecek,

· İletişimi güçlü, çözüm odaklı ve proaktif,

· Diksiyonu düzgün, dış görünümüne özen gösteren,

· İş takibi konusunda disiplinli ve zaman yönetimini iyi planlayabilen,

· Başakşehir/İkitelli lokasyonuna kendi imkanları ile ulaşım sağlayabilen,

GÖREV TANIMI

· Potansiyel müşterilerle telefon, mail, linkedln vb. farklı network kanalları aracılığıyla görüşme sağlanması,

· Müşteri ziyaretlerinin ve toplantıların planlaması ve takviminin takip edilmesi,

· Satış destek, satış öncesi ve sonrası tüm süreçlerin takibi ve departman yöneticisinin asiste edilmesi,

· İhale ve sözleşme süreçlerinin takibi ve satış operasyon süreçlerinin desteklenmesi,

· Maliyet toplama, teklif alma ve tekliflendirme süreçlerine destek verilmesi,

· Pazarlama faaliyetlerine destek verilmesi.

GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI

Çok Noktalı Tesis Yönetimi sektöründe faaliyet gösteren firmamızın İstanbul İkitelli’de bulunan merkez ofisinde görev almak üzere; Operasyon Birimi’ne bağlı Operasyon Yöneticisi unvanı ile çalışacak yeni ekip arkadaşı arıyoruz.

GÖREV TANIMI

· Portföyüne tanımlanan müşteri grubunun periyodik bakım ve teknik servis süreçlerinin yönetilmesi,

· Müşteri ilişkilerinin yönetilmesi,

· Müşteri grubu bazında operasyon verimliliğinin ve iş hacminin arttırılması,

· Acil çağrılar için 7/24 operasyon sürekliliğinin sağlanması,

· Aktif olarak müşteri ziyaretleri gerçekleştirerek firmanın kurumsal düzeyde temsil edilmesi ve müşterinin proaktif şekilde yönetilmesi,

· Müşteri memnuniyetinin sürekliliğinin sağlanması, ölçülmesi ve gerekli durumlarda iyileştirmenin yapılması için aksiyon alınması,

· Hafta , ay ve yıl bazında periyodik bakım planlarının hazırlanması, bu planların iç ve dış ekipler ile uygulanması ve ilgili ekiplerin koordinasyonun sağlanması,

· Kendisine bağlı operasyon uzmanı ve operasyon uzman yardımcısı pozisyonlarının yönetilmesi ve gelişimine katkı sağlanması,

· ERP sistemi üzerinden ciro, karlılık, SLA, KPI takibin yapılması ve iyileştirici aksiyonların alınması,

· Portföyüne tanımlanan müşteri grubu ile ilgili olarak haftalık, aylık, çeyreklik ve yıllık ölçeklerde raporlar hazırlanması ve yönetime sunulması,

ARANAN NİTELİKLER

· Üniversitelerin Mühendislik fakültelerinden mezun (Tercihen Makine, Elektrik ve İnşaat bölümleri)

· Tesis Yönetimi sektöründe operasyonel süreçlerde ve süreç geliştirme faaliyetlerinde en az 4 yıl deneyimi olan,

· Yazılı ve sözlü iyi derece İngilizce dil bilgisine sahip,

· İletişimi güçlü ve müşteri ile proaktif iletişim kurabilen,

· Süreçleri uçtan uca ele alabilecek ve süreç yönetimi konusunda tecrübeli,

· Analitik düşünme ve problem çözme yeteneğine sahip,

· Planlama, yönetim, organizasyon ve raporlama konularında yetkin,

· B sınıfı ehliyet sahibi ve aktif olarak araç kullanabilen adayların başvurularını bekliyoruz.

· Bağlı Bulunduğu Pozisyon: Operasyon ve Süreç Geliştirme Direktörü

· Bağlı Bulunacak/bulunabilecek Pozisyon(lar): Operasyon Uzmanı, Saha Teknik Servis Personeli

GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI

Servis365 Tesis Yönetimi A.Ş., zincir mağazalar, ofisler ve restoranlar için tesis yönetimi hizmetleri sunan, genel merkezi İstanbul Başakşehir’de olmak üzere Ankara, İzmir, Bursa, Mersin ve Antalya merkezlerinde bölge ekipleri bulunan bir Mimar Holding kuruluşudur.

Çok noktalı tesislerde kaliteli, hızlı ve kapsamlı teknik destek sağlamak amacı ile 10 yılı aşkın süredir sektörünün lider firması olarak hizmet sunan firmamızın saha süreçlerinde aktif görev almak üzere Elektrik Teknikeri arıyoruz.

Genel Nitelikler

· Meslek liselerinin veya üniversitelerin elektrik bölümünden mezun ya da elektrik alanında mesleki yeterlilik belgesine sahip,

· Elektrik teknik servis alanında en az 2 yıl deneyim sahibi,

· Tercihen daha önce AVM ler de mobil teknik servis olarak çalışmış,

· Ekip çalışmasına yatkın, gerektiğinde fazla mesaiye kalabilecek,

· Aktif araç kullanabilen, tercihen SRC4 belgesine sahip,

İŞ TANIMI

· Anlaşmalı olduğumuz tesislerden (mağaza, ofis, restoran) elektrikle ilgili gelen arıza ve bakım onarım talepleri doğrultusunda sahada gerekli işlemlerin yapılması,

· Tesislerde sorumlu olunan tüm cihaz ve donanımların temel kontrollerinin ve onarımlarının yapılması,

· Elektrik alanında talep edilen temel keşiflerin ve müdahalelerin yapılması,

HAKLAR

SSK+ NET MAAŞ + YEMEK KARTI + ARAÇ + ÖZEL SAĞLIK SİGORTASI + BAYRAM İKRAMİYESİ

GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI

Servis365 Tesis Yönetimi A.Ş. zincir mağazalar, ofisler ve restoranlar için tesis yönetimi hizmetleri sunan, genel merkezi İstanbul Başakşehir’de olmak üzere Ankara, İzmir, Bursa, Mersin ve Antalya merkezlerinde bölge ekipleri bulunan bir Mimar Holding kuruluşudur.

Çok noktalı tesislerde kaliteli, hızlı ve kapsamlı teknik destek sağlamak amacı ile 10 yılı aşkın süredir sektörünün lider firması olarak hizmet sunan firmamızın Tekniker kadrosunda yer alacak “İklimlendirme Soğutma Teknikeri” arıyoruz.

GENEL NİTELİKLER

· İklimlendirme Soğutma alanında meslek lisesi, ön lisans veya mesleki yeterlilik belgesine sahip,

· İklimlendirme soğutma alanında en az 10 yıl deneyim sahibi,

· VRF/VRV sistemlerinde arıza tespit edebilen, arızayı giderebilen ve gerekli bakım onarımı sağlayabilen, 

· Tercihen daha önce AVM ler de mobil teknik servis olarak çalışmış,

· Ekip çalışmasına yatkın, gerekliğinde fazla mesaiye kalabilecek,

· Aktif araç kullanabilen, tercihen SRC4 belgesine sahip,

İŞ TANIMI

· Anlaşmalı olduğumuz tesislerden (mağaza, ofis, restoran) gelen arıza ve bakım onarım talepleri doğrultusunda sahada gerekli işlemlerin yapılması,

· Tesislerde sorumlu olunan tüm cihaz ve donanımların temel kontrollerinin ve onarımlarının yapılması,

· Mekanik alanda talep edilen temel keşiflerin ve müdahalelerin yapılması,

HAKLAR

SSK+ NET MAAŞ + YEMEK KARTI + ARAÇ + ÖZEL SAĞLIK SİGORTASI + BAYRAM İKRAMİYESİ

Genel Başvuru

Ekibimize katılmak için açık pozisyonlarımızı takip edebilir veya sizi daha iyi tanımak ve gelecekteki potansiyel pozisyonlarda değerlendirmek için genel başvuruda bulunabilirsiniz.

    Özgeçmiş (Maximum dosya boyutu : 5 MB)