BİZ KİMİZ?

Özellikle perakende sektöründeki 10 yılı aşkın proje ve uygulama deneyimlerimiz sonucunda, sektörün ihtiyaçlarına yönelik olarak ve müşterilerimizin her türlü teknik ihtiyaçlarını karşılamak için 2012 yılında oluşturulan “Servis 365”, Türkiye’de gerçek manada “Retail Facility Management” kültürünü hayata geçirmek için kuruldu.

Genç ve dinamik bir oluşum olarak, tekil işletmelerden büyük perakende zincirlerine, ofislerden orta ölçekli tesislere kadar geniş bir müşteri kitlesini hedefleyen “Servis 365”, kurulduğu günden itibaren müşterilerinin tek bir noktadan tüm teknik ihtiyaçlarına hızlı ve kapsamlı çözümler üretiyor.

Geçen kısa süre içerisinde teknik altyapısını, sürekli genişleyen müşteri ağı ile büyüten “Servis 365”, çözümcül prensiplerinden taviz vermeden, hizmet kalitesini daima artırarak tüm Türkiye’de kendi teknik kadrosuyla, müşteri memnuniyeti ilkesi ile hizmet veriyor.

Online takip ve raporlama sistemi, sürekli kurumsal eğitimleri ve artan kalite standartları ile “Servis 365”, Türkiye’de dünya standartlarında sunduğu teknik bakım hizmetleriyle, “Retail Facility Management” alanında artık Türkiye’nin lider firması olmak yolunda emin adımlarla ilerliyor.

  • Mimarlik mühendislik hizmetleri desteği
  • Uzman teknik kadro
  • 7/24 online & telefonla erişim
  • Hızlı ekonomik çözümler
  • Müşterilerimizle birlikte genişleyen servis ağı
  • Müşteri memnuniyeti odaklı hizmet
  • Sağlık emniyet ve çevre duyarlılığı
  • Sürekli meslek içi eğitim
  • TEKNİK BAKIM

    Elektrik sistemleri
    Aydınlatma sistemleri
    Mekanik sistemler
    HVAC sistemleri
    Müzik sistemleri
    Alarm sistemleri
    Yangın söndürme sistemleri
    Genel anons sistemleri

  • OPERASYONEL İŞLER

    Tamirat
    Boya
    Genel tadilat
    Satın alma hizmeti
    Montaj ve söküm
    Mobilya işleri
    Çöp atımı Taşeron yönetimi

  • ONLİNE TAKİP & RAPORLAMA

    Web tabanlı Online Program
    Talep oluşturma & talep izleme
    Bakım izleme
    Raporlama

RAKAMLARLA SERVİS 365

  • %90

    Açıldığı gün müdahale yapılan
    taleplerin oranı

  • 30dk.

    Acil durumlarda tesise ortalama
    ulaşma süremiz (istanbul ve Ankara)

  • 5yıl

    Servis raporlarının online ortamda
    saklanma süresi

AVANTAJLARIMIZ

• Yapılan periyodik kontroller sayesinde, mağazada konfor ve kaliteli hizmetin
devamlılığı sağlanır.
• Sistemlerin sürekli kontrolü ile verimlilik artırılır, sarfiyat kontrolü yapılmış olur ve
olası cezaların önüne geçilir.
• Kiralama öncesi veya kullanım sırasında, teknik danışmanlık hizmeti sayesinde
maliyet kontrolü sağlanır.
• İlk yapım sonu teslim kontrolleri sayesinde, müteahitten alınan hizmetin – son
ürünün – kalitesi artırılır.
• Sistemin sürekli ve sorunsuz çalışmasi için gerekli denetim ve kontrol yüklerinin
işveren üzerinden alınması sayesinde işveren sadece öz işine odaklanır.
• Çıkabilecek acil müdahele gerektiren durumlarda acil durum yönetimi yapılır
(ana kapı açılma / kapanma problemi, elektrik kesintisi, su basması…vb)
• Periyodik kontroller ile, kritik güvenlik sistemlerinin – yangın algılama ve
söndürme, kaçış güzergahlari – sürekli çalışır durumda olmaları sağlanır ve raporlanır.

MERAK ETTİKLERİNİZ

  • Acil durum çağrılarına müdahale süreniz nedir?

    Bölge temsilciliklerimizin bulunduğu İstanbul, Ankara, İzmir ve Bursa illerinde en geç 3 saat içerisinde tesisinize ulaşacağımız​ı​ garanti ediyoruz.

  • Hangi şehirlerde hizmet veriliyor?

    Türkiye’nin tüm illerinde hizmet verilmektedir.

  • Özel ekipmanlara servis hizmeti veriliyor mu? (Ör: kahve makinaları, asansörler)

    Bakım anlaşmaları tarafınızdan yapılan özel ekipmanlarınızın tüm bakım ve servis aktivitelerini takip ediyoruz ve size raporluyoruz.

  • Mesai dışı saatlerde ve resmi tatillerde hizmet veriliyor mu?

    Ekiplerimiz, yılın 365 günü 24 saat hizmet vermektedir. Müşteri hizmetlerine veya size özel müşteri yöneticisine 24 saat ulaşabilir, acil sorunlarınız için ekip desteği isteyebilirsiniz.

  • Ufak tadilatlar kapsamına hangi işler giriyor?

    İşletmenizde yapmak istediğiniz her türlü tamirat, revizyon, sezonluk değişim, mobilya temini, kapsamlı yenilemeler, yeni sitemlerin kurulumu gibi konularda bizden destek alabilirsiniz.

  • Müşteri Hizmetleri
    444 6 365
    +90 850 2888 365

  • Şenlikköy Mahallesi
    Eski Halkalı Caddesi No:3/18-A
    Bakırköy, İstanbul

Hakkımızda

Sektörün ihtiyaçlarına yönelik olarak ve müşterilerimizin her türlü teknik ihtiyaçlarını karşılamak için 2012 yılında oluşturulan Servis365 Türkiye’de gerçek manada “Retail Facility Management” kültürünü hayat geçirmek için kurulan bir sistemdir.

Hizmetlerimiz
  • Davlumbaz Bakımı
  • Elektrik Ölçüm ve Raporlama
  • Online Raporlama ve Takip
  • 3. Parti Hizmetlerin Yönetimi
  • Teknik Danışmanlık
  • İlk Yapım Sonu Teslim Alma
  • Ufak Tadilat Hizmetleri
  • Periyodik Koruyucu Bakım
Grup Firmaları

arco_new
yoo_new
rafine

ofix_new

hy

 

Son Referanslar
  • Gucci
    Gucci
    • 7 Temmuz 2019
  • Adidas
    Adidas
    • 7 Temmuz 2019